Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Review: Αποσμητικά

Γεια σας Beauty-Angels :D
Ελπίζω όλες να είστε καλά<3 Σήμερα θα μιλήσουμε για αποσμητικά! Θεωρώ πως είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα το καλοκαίρι....γιατί δεν φτάνει να φοράμε τα ωραία μας σορτσάκια και τα floral   φορεματάκια μα πρέπει να μυρίζουμε και όμορφα! Θα σας πω λοιπόν για 3 αποσμητικά που δοκίμασα πρόσφατα....με την σειρά στην φωτογραφία είναι :Dove silk dry,Nivea dry comfort,Nivea invisible

Ας ξεκινήσουμε με το Dove silk dry....
Το συγκεκριμένο ισχυρίζεται πως είναι κατά της εφίδρωσης και πως δεν αφήνει λευκά και κίτρινα σημάδια. Προσωπικά δεν πιστεύω πως κάνει κάτι από τα δυο....Όσο καιρό το φορούσα είχα και σημάδια στις μπλούζες μου αλλά ούτε και κάποια διαφορά όσον αφορά στην εφίδρωση είδα. Κατά τα άλλα είναι ένα καλό αποσμητικό που κρατάει όλη μέρα,φυσικά όχι 48 ώρες όπως λέει, και μυρίζει αρκετά ευχάριστα και αφού ιδρώσετε. Εγώ δεν θα το ξαναέπαιρνα...Αλλά εννοείτε το ότι επειδή δεν δούλεψε σε εμένα δεν σημαίνει ότι θα συμβεί το ίδιο και σε εσάς.... :)



 Συνεχίζοντας με το Nivea dry comfort.....
Το συγκεκριμένο είναι αποκλειστικά για ρύθμιση της εφίδρωσης.Έχω να πω πως είναι εξαιρετικό, αυτό χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο και δεν βρίσκω λόγο να το αλλάξω!Μυρίζει καθαριότητα κάτι που συμβαίνει και αφού ιδρώσετε. Το νιώθετε πολύ στεγνό επάνω σας,σαν να μην φοράτε και σε έμενα τουλάχιστον έκανε αρκετά καλή δουλειά με την εφίδρωση.Διαρκεί και αυτό όλη την ημέρα,επίσης όχι 48 ώρες όπως λέει, τώρα για τα σημάδια δεν έχω παρατηρήσει κάτι αλλά πιθανόν να μην είναι και το καταλληλότερο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα :) 


Τέλος το Nivea invisible for black and white.......
Όπως θα καταλάβατε το συγκεκριμένο αποσμητικό είναι για τα κίτρινα-λευκά σημάδια στις μπλούζες. Δεν έχω να πω πολλά....αυτό που λέει το κάνει. Δεν έχω παρατηρήσει κανένα σημάδι από την στιγμή που το πήρα αλλά δεν πιστεύω ότι κάνει κάτι παραπάνω....δηλαδή δεν τρελαίνομαι για την μυρωδιά του και αφού ιδρώσω δεν θα έλεγα ότι μυρίζει και πολύ ωραία. Επίσης και αυτό κρατάει αρκετές ώρες,ίσως όχι όλη την ημέρα.... Εγώ πλέον το χρησιμοποιώ μόνο όταν φοράω μαύρη ή λευκή μπλούζα :)


Αυτή ήταν λοιπόν η γνώμη μου για αυτά τα 3 αποσμητικά. Να πω επίσης ότι κανένα δεν περιέχει αλκοόλ και οι τιμές τους κυμαίνονται από 3-4 euro :) Εννοείτε πως είναι η απόλυτα ειλικρινής μου άποψη! Δεν θα έλεγα ποτέ κάτι που δεν πιστεύω! ;) Βέβαια όπως είπα το ότι κάτι δούλεψε ή δεν δούλεψε σε εμένα δεν σημαίνει ότι θα συμβεί το ίδιο και με εσάς :) Ελπίζω να σας φάνηκε ενδιαφέρον και βοηθητικό αυτό το post :) Σας αφήνω για την ώρα.........
                                                                                                                             Kisses :-*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου