Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Σας καλωσορίζω στο Blog μου!

Γεια σας Βeauty-Angels :D
Ονομάζομαι Βικτωρία και είμαι καινούρια στο blogging! Παρακολουθώ καιρό τώρα Βeauty Videos από διάφορες κοπέλες Ελληνίδες κυρίως και διαβάζω τα blogs τους. Σκέφτηκα λοιπόν αφού σου αρέσει τόσο πολύ όλη αυτή η επικοινωνία και η ανταλλαγή απόψεων γιατί δεν φτιάχνεις ένα blog? Και έτσι να μαι! ;) Να σας πω την αλήθεια με δυσκολεύει λίγο η όλη κατάσταση αλλά θα βάλω τα δυνατά μου! Θέλω να κάνω το blog μου όσο πιο ευχάριστο και ενημερωτικό για εσάς γίνετε! Θα χαρώ πολύ να γίνουμε μια μεγάλη κοριτσοπαρέα που θα συζητάει για τι άλλο? Για μακιγιάζ φυσικά<3 Υπόσχομαι να κάνω αναρτήσεις όσο το δυνατόν συχνότερα,από εσάς θέλω με τα σχόλια σας να με βοηθήσετε να γίνω καλύτερη! Σας αφήνω για την ώρα.....
                                                                                                                                Kisses :-*         


9 σχόλια:

  1. Ανυπομονουμε να δουμε τη δουλεια σου!Καλη επιτυχια και καλο ξεκινημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή ;) Θα χαρώ να σε δω και από μένα! Φιλάκια πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη αρχη κουκλα μου!!! πως μπορω να κανω εγγραφη στο blog σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυυ! :D Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρω πως θα μπορείτε να κάνετε εγγραφή :( Θα το ψάξω όμως και θα το κάνω σύντομα! :D

      Διαγραφή
  4. Kalh arxi! :)
    an thes pikse mia matia kai sto diko mou blog
    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή