Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

It's a Haul!

Γεια σας Beauty-Angels :D
Ελπίζω να είστε όλες καλά<3 Εντάξη είμαι απαράδεκτη....ακόμα δεν άρχισα το blogging και άργησα να κάνω νέο post :( Είχα δουλειές,με συγχωρείτε :) Στα δικά μας τώρα! Πήγα που λέτε στην Θεσσαλονίκη το Σάββατο και όπως ήταν λογικό ψώνισα μερικά πραγματάκια και αποφάσισα να σας κάνω ένα μικρο haul....


Αρχικά πήρα την πολυσυζητημένη Rocket από την Maybelline. Ήθελα τόσο καιρό να την πάρω και την βρήκα σε προσφορά 11 euro οπότε δεν έχασα την ευκαιρία! Καλά,τι να πω για αυτή την μάσκαρα...απλά δίνει το πιο απίστευτο εφέ στις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται σαν ψεύτικες! Πιθανότατα θα κάνω και κάποιο αναλυτικό review...πείτε μου και εσείς αν σας ενδιαφέρει κάτι τέτοιο :)





  Επίσης πήρα την BB cream της Dior στο χρώμα 002 η οποία κάνει 45 euro....Τώρα θα μου πείτε τρελή είσαι?! Πήρες μια απλή BB με τόσα λεφτά ενώ μπορείς να βρεις πολύ αξιόλογες με πολύ λιγότερα? Οκ έχετε δίκιο αλλά θα σας κάνω σίγουρα ένα αναλυτικό review για αυτή την ΒΒ και θα καταλάβετε γιατί αξίζει να δώσεις τόσα χρήματα για μια ενυδατική με χρώμα :)




Μετά επισκέφτηκα το κατάστημα της ΝYX στην ερμού και πήρα δυο πραγματάκια που εκαναν απο περιπου 7 euro το καθενα και τα οποία έχω λατρέψει! Το πρώτο είναι το Μatte Lipstick MLS 06 το οποίο κραγιόν παρόλο που είναι matte είναι αρκετά ενυδατικό,για διάρκεια δεν ξέρω ακόμα γιατί δεν το έχω φορέσει όλη μέρα. :)







Και δεύτερον πήρα την matte άσπρη βάση για σκιά την οποία έχω βάλει μόνο μια φορά οπότε δεν μπορώ να σας πω ακόμα την άποψή μου αλλά σίγουρα θα κάνω στο μέλλον ένα review για τα προϊόντα NYX που διαθέτω στην συλλογή μου :)







Αργότερα από τα sephora αγόρασα το καινούριο glossy lip pencil  στην απόχρωση 03 Glossy Orange! Δεν ξέρω αν τα έχετε δοκιμάσει κορίτσια και αν σας αρέσουν αλλά εγώ τα λάτρεψα και τα τρία! Κάνουν 10 euro και σίγουρα θα πάω να πάρω και τις άλλες δυο αποχρώσεις....έχουν πολύ καλή απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια, περίπου 2-3 ώρες :)



 
Το τελευταίο καλλυντικό που απέκτησα είναι το Βοi-ing από την Benefit και έκανε 25 ή 29 euro :) Δεν έχω να πω κάτι,δεν το έχω ανοίξει...θα δούμε. Ελπίζω να βγει καλό....Αν ενδιαφέρεστε για να αρχίσετε να καταλαβαίνετε περίπου τα χρώματά μου ώστε να δείτε αν ταιριάζουμε σαν χρώμα επιδερμίδας για τα review που θα κάνω είμαι στην απόχρωση 02 :)







Ακόμα η κολλητή μου,μου έκανε δώρο για τα γενέθλια μου αυτό το υπέροχο,καταπληκτικό άρωμα της Christina Aguilera το οποίο υπεραγαπώ! Το απόλυτο ανοιξιάτικο-καλοκαιρινό άρωμα για πρωί και βράδυ! Εγώ έχω τα 30ml που από ότι είδα κάνουν 30 euro :)





Αυτά κουκλίτσες! Πήρα και κάτι λευκά all star και ένα κοντό jean jacket άλλα δεν νομίζω να σας ενδιαφέρει :P  Πειτε μου αν σας αρεσαν τα πραγματακια μου και θα ηθελα και μια βοηθεια....αν καποια ξερει πως μπορω να βαλω κατι ωστε να μπορειτε να γινεστε μελη στο blog ας μου σας παρακαλω :D Σας αφηνω για την ωρα......                                                          

                                                                                                                              Kisses :-*




2 σχόλια:

  1. Γεια σου,ωραίο blog!!Μπορεις να επισκεπτεις το blog μου και να μου πεις τη γνωμη σου??(Ειναι καινουριο).... http://greektipsandtricks.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Καλή αρχή και σε εσένα....πολύ ενδιαφέρουσες οι αναρτήσεις σου :D Έγινα αμέσως μέλος! :)

      Διαγραφή