Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Θέλετε να γίνουμε φίλες??

Γεια σας Beauty-Angels :D
Ελπίζω να είστε όλες καλά<3 Καλό μήνααα!! Δεν μπορώ να πιστέψω πως μπήκε ο Ιούλιος....!! Θα πάτε πουθενά διακοπές? :)) Αυτό είναι μικρο και γρήγορο post για να σας πω ότι αν θέλετε να μου στείλετε κάποιο προσωπικό μήνυμα το twitter μου είναι @BeautyAngel98 και το e-mail μου είναι Bictoria.4ever@hotmail.com :) Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε μηνύματα για να γνωριστούμε ή για να με ρωτήσετε ας πούμε κάτι.....Θα απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ!<3 Το επόμενο post θα είναι πιθανότατα κάποιο review για ένα αντηλιακό,αν θέλετε κάτι άλλο πείτε μου! Σας αφήνω για την ωρα......                                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                  Kisses :-*



3 σχόλια:

  1. γειά σου κούκλα
    μολις βρήκα το μπλόγκ σου και πρέπει να σου πώ ότι κάνεις πολύ καλή δουλειά!μου άρεσε πολύ το περιεχόμενο!πολυ ομορφο το μπλόγκ σου! Καλό σου καλοκαίρι!!
    θα χαρώ να σε δώ κα στο δικό μου μπλόγκ και ελπίζω να τα λέμε!!
    Φιλάκιαα
    Βίκυ

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου :D Σε ευχαριστώ πολύ!! Έχω δει το blog σου και έγινα αμέσως μέλος! Χαίρομαι που σου άρεσε και το δικό μου....:)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. se περιμενω και εγω στην παρεα μου


    http://bebeautifulmeansbeyourself.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή